טיפול בהזמנה ומדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי) ויוצאות מהחברה לחברות השליחויות בין 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ברוב המקרים. 

הזמנות שייקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בחגים או בחול המועד, לכל המאוחר עד 24 שעות וייתכן ויחולו עיכובים בהספקה עקב החג.

הזמנות שייקלטו במערכת ההזמנות בזמן מבצע או עומס חריג אחר יטופלו על ידינו במהירות האפשרית.
החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת המופיעה בהזמנה.

המשלוח יוצא כאמור מאיתנו לחברת השליחויות (בדר”כ בתוך 24-48 שעות למעט שישי-שבת, חגים וזמנים חריגים בהם עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה.)
ברגע שהחבילה מתקבלת בחברת השליחויות, היא מנופקת ללקוח עד 3 ימי עסקים למקומות מרכזיים ועד 5 ימי עסקים (כלומר פעם בשבוע) למקומות רחוקים עם שליח עד הבית באמצעות חברת השליחויות.
המשלוחים מתבצעים בדר”כ בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה יודעים כי תשהו במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה.

עלויות המשלוח:
דואר רשום- 15 ש”ח ובהזמנה מעל 250 משלוח ללא עלות.
שליח עד הבית- 35 ש”ח ובהזמנה מעל 350 ש”ח המשלוח ללא עלות.
החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה.

לקוח שמעוניין באיסוף עצמי למוצר ממשרדי החברה:
“צעצוע של חנות”
רחוב הערבה 1 מרכז מסחרי – מפלס תחתון, אורנית
שעות פתיחה- ימי א’-ה’ 9:30-14:00 16:00-20:00
ימי שישי וערבי חג- 9:30-15:00
טלפון 0504288886
מחיר המוצר באתר אינו כולל את עלות המשלוח.